Då var man på Vättern igen,efter några timmars trolling så kom första nappet,en för liten öring som fick gå tillbaka,sen dog det ut totalt,blev jättesegt men en får aldrig ge upp,så kom andra hugget en jättefin lax som gjorde en härlig rusning med luftsprång gött,snurra lite till i området där jag fick laxen,så kom tredje hugget,den hör gången så var det en grann röding som kom upp..Kör vidare en stund så får jag se vad det ger😊🎣
Vi som gillar Trolling: "Hej! Någon som har ett..."
-
Kristian Ljungberg har publicerat en uppdatering: "Hej! Någon som har
ett..."
*Vi som gillar Trolling*: "Hej!...
3 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar