Blev en tur idag på Vättern,kanonväder är det med svaga vindar,och rödingen är i stöten..två stycken som är godkända och fyra tillbaka och ett missat hugg på djupriggen,kör vidare och hoppas på lite lax nu..
Vi som gillar Trolling: "Hej! Någon som har ett..."
-
Kristian Ljungberg har publicerat en uppdatering: "Hej! Någon som har
ett..."
*Vi som gillar Trolling*: "Hej!...
1 timme sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar