Vart ute och rekat lite granna inför Laxcupen,väldigt trögt har det vart,men lyckades narra upp en lax på 68 cm och en röding,släpp tillbaka 4 rödingar...Imorgon så är det laxcupen som gäller,ska bli så himla roligt😊
Vi som gillar Trolling: "Hej! Någon som har ett..."
-
Kristian Ljungberg har publicerat en uppdatering: "Hej! Någon som har
ett..."
*Vi som gillar Trolling*: "Hej!...
1 timme sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar