Valde att vänta tills klockan elva,eftersom det blåste på morgonen.Kom ut och lade i alla spön,körde en liten stund pang på djupriggen,en lax på cirka 70 cm,snurra lite till i området pang igen men på ett ytspö,men laxen var för kort tillbaka i vattnet...
Vi som gillar Trolling: "Hej! Någon som har ett..."
-
Kristian Ljungberg har publicerat en uppdatering: "Hej! Någon som har
ett..."
*Vi som gillar Trolling*: "Hej!...
1 timme sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar