Vi som gillar Trolling: "Hej! Någon som har ett..."
-
Kristian Ljungberg har publicerat en uppdatering: "Hej! Någon som har
ett..."
*Vi som gillar Trolling*: "Hej!...
3 timmar sedan
Lycka till imorgon!!. posta mycket på er blogg!!! ska bli riktigt roligt att följa imorgon. Är själv riktigt sugen på att testa vid omberg.Skicka gärna en kommentar till mig hur fisket gick om det inte bloggas vill säga!!!
SvaraRaderaPs lägger till er i min länk lista.Gör gärna det samma Ds
Mvh Simon Team Bara Trassel